12. ledna 2010

Archaica pre-TBC WoW realm

A teď pro změnu špetka nekomereční reklamy :)

www.mystiq.org

Minulý týden jsem se nechal přemluvit ať si zkusím zahrát na nově založeném pre-TBC World of Warcraft realmu Archaica běžícího pod žáštitou MystiQ.org. Dobře jsem udělal.

Po necelém týdnu hraní se mi vrátilo všechno to, co mě kdysi k World of Warcraft přitáhlo. Tohle není jen nudný závod na maximální úroveň a následné farmování reputací a výbavy, jako u datadisků The Burning Crusade a Wrath of the Lich King (a s jistotou 99,99% i u nadcházejícího Cataclysm), patch 1.12.1 - na kterém běží realm Archaica - je čistá zábava od začátku do konce. Možná je v tom i trocha té nostalgie, ale každopádně se díky tomuto projektu může každý nyní vrátit do doby, kdy si své hráče WoW získávalo svou kvalitou a ne vymýváním mozků, jak je tomu teď.

Ale dost mých nadšených výkřiků, teď zase něco oficiálních slov:

WoW - nejlepší český preTBC server (200+ lidí)

Také už vás nebaví vývoj WoW "kupředu"? Je pro vás stále modlou, jako pro každého správného WoWkaře, Vanilla/preTBC? Nemůžete najít ten pravý server, kde by se dala tato verze hrát? Všude je pouze okolo 50 lidí online a pomalu nic nejede nebo je tam spousta "vychytávek" jako jsou portaly nebo areny, ale vy byste radši total blizzlike? PAK JSTE NA SPRÁVNÉ ADRESE!!!!

TRAILER: zde (YouTube)

MYSTIQ UVÁDÍ

* preTBC server Archaica (level cap: 60)
* patch 1.12.1 -> tudíž žádná náhražka "Vanilla WoW"
* denně cca 200+ lidí online a stále přibývá!!
* spuštěn 26.12.2009 -> tudíž expení in progress, každý pěkně od znova
* nejznámější lidi z české WoW free scény, lidé z mnoha serverů, jako je například snad nejznámější bývalý TranZer nebo Anglamenn
* total blizzlike, všechny raty 1x, starý PvP system
* neskutečně ochotní GMs
* jede se na MangosZero s velmi zdařilím developerem Vladimirem -> tento EMU je ve vývoji jen pár týdnů, 
ale pracuje na něm ta nejzkušenější parta developerů, tudíž je to již teď ten nejlepší free EMU na Vanilla WoW ve světě
* volné registrace zdarma na adrese: odkaz

2 komentáře:

  1. No dobře, možná jsem to s tím nadšením trochu přehnal, stačily 2 týdny a už nehraju. Ale spíš bych to svedl na to, že přestali hrát všichni, s kterými jsem se do hry pustil společně...

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, taky mě to po 2 týdnech už tolik nebaví...hlavně kvůli velkému problému heroičnosti a tím pádem obrovskému rozdílu úrovní - když se chce připojit nový kamarád, musí se šíleně zdlouhavě a nudně levelovat.

    Toto je podle mě největší chyba hry.

    OdpovědětVymazat